Número 2 - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Leonie Robben - WaarBenJij.nu Número 2 - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Leonie Robben - WaarBenJij.nu

Número 2

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 Mei 2014 | Spanje, Puerto Rico

Buenas noches,

Alweer 15 dagen geleden sinds mijn eerste berichtje.

We hebben al een aantal dagen in de Spa gewerkt nu en we hebben ook al aardig wat dingen meegemaakt hiero.

Het werken is opzich wel leuk.... Ik ben niet zo dol op veel masseren en dat is wat je hier natuurlijk het meest doet!
Het is niet zo druk in de Spa, maar je hebt wel een aantal behandelingen op een dag. Ze kunnen hier alleen niet zo goed plannen, dus je hebt onderhand alle behandelingen achter elkaar en dan weer uren niets. Agjaa....
We worden ook voor promotie werk ingezet en dat is echt niets aan!
We moeten dan bij het zwembad gaan staan met massage tafels. ''Niemand'' wil daar gebruik van maken dus je staat echt voor lul omdat je je zo staat te vervelen.
Ook moeten we soms bij het restaurant gaan staan in de ochtend of de avond, en daar delen we dan flyers uit van de aanbieding die we hebben. Dat vind ik niet zo erg om te doen, maar het is wel erg lang ;)

Afgelopen week had de spa manager een keer niet echt goede zin ofzo, en toen is hij een uitgeflipt tegen Meggy. Ik zal jullie niet vermoeien met dat hele verhaal maar het komt er op neer dat hij stond te schreeuwen tegen meggy en dat meggy door het hele gedoe echt op het punt stond om naar huis te gaan.
Het was niet normaal hoe hij zich naar ons toe gedroeg, hij behandelde ons echt als oud vuil.
Gelukkig is het uitgepraat en heeft hij zijn excuses aangeboden.

Op onze vrije dagen zijn we naar het strand geweest wat een stukje verder op ligt en dat was echt suuuuper lekker en ook erg mooi (ik zal foto's er bij zetten)
Gister zijn we weer uit geweest met een heel stel in Puerto Rico, vandaag weer naar het strand met 7 andere meiden en daar lekker broodje frikandel gegeten smiddags en savonds met zijn alle uit gegeten. ERGGGG lekker naar al dat eten van hier, bleehhh!!

Doordat er een gang is waar alle kamers van de stagiaires zitten heb ik al veel mensen ontmoet. Dus ook andere die niet in de Spa werken. Dat is wel tof!! Het zijn (op enkele na) echt leuke en gezellige mensen.

We hebben buren, en helaas ook een kamergenootje gekregen.
Dat laatste is erg vreselijk irritant want het is nu echt MEGA vol in ons kleine hokkie.
Ik word er een beetje kriebelig van af en toe!
Als het goed is blijft ze maar 4 dagen hier op de kamer en dan verhuisd ze weer, dus ik hoop echt dat ze dat niet ineens weer veranderd hebben.

Wanneer we de volgende keer vrij zijn willen we echt iets gaan doen.
Dus misschien is mijn verhaaltje dan wat leuker ;)

Ik ga nu snel slapen want mijn ogen vallen dicht. Gister was het erg gezellig en daardoor erg laat hihihi.

Check weer even de foto's en laat een reactie achter, vind ik wel leuk

Dikke knuffels en een klein beetje zon & warmte voor jullie (anders heb ik te weinig hihihihihih)

Adíos,
besos x Leonie

  • 16 Mei 2014 - 11:46

    Ellen:

    Lieve Leonie,

    Wat ziet het er allemaal mooi uit, om jaloers op te worden!
    Super fijn om te horen dat je het er naar je zin hebt & er leuke meisjes zijn :D (en ook minder leuk, maar dat blijft altijd).
    Dankjewel voor je zon, vanaf vandaag gaat die hier ook wat meer schijnen haha!

    Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen/ervaringen.

    Ik mis je,
    Liefs & dikke knuffel

  • 18 Mei 2014 - 10:16

    Elja:

    Hee chicka,

    Wat een gave foto's zeg!.De spa, het strand en het uitgaans leven ziet er prachtig uit.
    Fijn dat het klikt met die meiden daar. Lekker veel lol maken!
    Geniet er lekker van alle ervaringen en ik zie uit naar je volgende bericht.

    Knuffel, Xx

  • 19 Mei 2014 - 14:41

    Nikky:

    Dag lieve Leonie,

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. De foto's zien er heerlijk uit, ik zou zo willen ruilen;) haha.. Lekker van genieten daar nu het kan. Jammer dat het even fout ging met de manager maar gelukkig is dat weer opgelost.. Drink je een paar cocktailtjes voor mij :)
    Hoop snel x te kunnen skype om eff bij te kletsen.

    Succes nog daar en vooral HAVE FUN!!

    Dikke kus en knuffels <3

  • 24 Mei 2014 - 16:09

    Ans Robben:

    hoy dochter ja je hebt alles al verteld maar lezen is ook fijn!!!! wij wensen je veel succes en tot kijk.Fotos zijn mooi!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puerto Rico

Leonie

Actief sinds 27 Juni 2013
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 8996

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 20 Juli 2014

Stage Gran Canaria

04 Juli 2013 - 27 September 2013

Stage mallorca

Landen bezocht: