Número 3 - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Leonie Robben - WaarBenJij.nu Número 3 - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Leonie Robben - WaarBenJij.nu

Número 3

Blijf op de hoogte en volg Leonie

02 Juni 2014 | Spanje, Puerto Rico

Hooooola,

Ik ben dit keer niet zo goed met mijn verhaaltjes bijhouden merk ik!!

Hier gaat alles goed.
Aankomende zondag zijn we al op de helft van de stage. Jeeetje........ De tijd vliegt voorbij!

Afgelopen woensdag t/m zaterdag was het hartstikke druk in de Thalasso.
Er was een hele goede aanbieding voor mensen uit Gran Canaria dus het was echt massage na massage na massage na massage... verschrikkelijk vond ik het!
Ik had elke dag flinke last van mijn hand (nog steeds door het geweldige (Kuch kuch) Mallorca avontuur).

Toen we vorige week vrij waren zijn we naar Maspalomas geweest. Super leuk om eindelijk ook eens iets anders te zien van het eiland!

Afgelopen vrijdag zijn we uit geweest met veel mensen van de Thalasso, inclusief de Spaanse mensen. Leuk om hun ook een keer te zien buiten werk tijd!

Helaas heb ik ook al afscheid moeten nemen van een aantal mensen. Echt jammer wanneer mensen met wie je het goed kan vinden naar huis gaan :( (Maarja dat hoort er bij zullen we maar zeggen) maar een goede reden om ze op te zoeken in hun eigen land (Goede reden om op vakantie te gaan toch :P) Ik vind het gaaf dat hier mensen zitten uit verschillende landen.

Vandaag zijn we naar Mogán geweest. Dat is echt een suuuper schattig plaatsje! Mocht je ooit naar Gran Canaria gaan, mag je dat niet overslaan!

Morgen gaan we weer 5 daagjes werken. Het scheelt dat we, of om 2 uur beginnen of om 5 uur klaar zijn, dan kun je nog een beetje van het zonnetje genieten!

Verder heb ik eigenlijk weinig spannends te melden :)
Ik zal ook weer even een paar foto's plaatsen.

Hasta otra vez

Beso xx Leonie


  • 03 Juni 2014 - 21:39

    Nikky:

    Schatteke,

    Die foto's zijn echt om jaloers op te worden. Heerlijk.. Mogan ziet er nice uit:)
    Eff bikkelen 5 daagjes, maar je kunt gelukkig ook lekker genieten van het zonnetje.
    Bruin zul je wel thuis komen denk ik. Dat is hier (nog) wel anders;)

    Geniet er van meid, snel eff skype!

    Dikke knufffeeelll uit Boxmeer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puerto Rico

Leonie

Actief sinds 27 Juni 2013
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 9025

Voorgaande reizen:

27 April 2014 - 20 Juli 2014

Stage Gran Canaria

04 Juli 2013 - 27 September 2013

Stage mallorca

Landen bezocht: